Page 5 of 9

(2016. március 18. péntek)

A hajó sikeresen megtette első útját, és átköltözött egy másik helyre ahol tovább folytatódhat a laminálás a megszokott módon, a megszokott környezetben és a megszokott 40 fokkal. 😀

Ám most nem arról írunk, hogy éppen hol tart a hajó, hanem más vizekre evezünk és összeszedünk minden fontos információt, amit tudni KELL a támogatásról. Hol, hogyan és mennyivel? Mindent meg fogtok tudni, ha lejjebb görgettek a bejegyzésben.  🙂

A legfontosabb talán az, hogy ameddig a hajó és a fedélzetén Márk, el nem indul a Parlament elől, addig minden támogatás a hajó építésére fordítódik. Amint ellökik magukat együttes erővel a parttól, a támogatások a műtétre váró súlyos beteg gyermekek családjának megy 100%-ig és egy forintot sem vonunk le az összegből másra.

Dia23

Hiszen a fizetéseket, a médiát, a reklámköltségeket, a nyomdát nem a bejövő pénzből fizetjük ellentétben más alapítványokkal, egyesületekkel, ahol jó ha a beérkező pénzek 10%-át megkapják. Ez viszont csak úgy lehetséges, hogy ezekre a kiadásokra máshonnan szerzünk bevételt, például az Útitárs programmal. A vitorlás egész útvonala fel lesz tagolva szakaszokra (lesz egy-két hetes, és a leghosszabb az Atlanti-óceánon való átkelésnél, az egy hónapos lesz) és azok, akik velük szeretnének tartani, költségmegosztással szállhatnak fel, ami nem azonos azzal, ha kibérelnének egy hajót.

Hogyan lehet támogatni a projektet? Rengeteg féleképpen. De szerintem erről kérdezzük meg a kapitányt! Márk?

  • Sziasztok, üdvözlök mindenkit a blogunkon. Ez egy nagyon jó kérdés Vivi, és igazad van, rengeteg úton, módon lehet minket támogatni ehhez viszont a legfontosabb a szándék és azonosulás, ha ez a két fő momentum megvan, minden megoldható! Kezdjük például az egyesület bankszámlájával. Akár már 10 forinttal is tudnak támogatni, hiszen ha 5000 ember ad 10 forintot, az már 50.000 és így tovább. Sok kicsi sokra megy! 🙂 De aki többel szeretne minket támogatni az is nyugodtan megteheti, mi cserébe 30.000 forinttól, egyedi tervezésű Tom Marton karkötőt adunk ajándékba. Visszatérve a kérdésedre, lehet paypall-en keresztül és SMS-ben különböző értékhatárokkal. De a legjobban a Magnet Bankosok jártak, hiszen online felületen, de banki segítséggel is be tudják állítani a támogatott civil szervezetet és a kártya használatok után 1, 2 vagy 3 ezreléknyi értékben tudják a projektet támogatni úgy, hogy ez nekik egy fillérjükbe sem kerül, hiszen a bank fizeti helyettük. A végére pedig az egyesület neve, akinek az összeg befolyik: Természetesen az Egészségért Sport Egyesület (TEST SE). Leírtad az SMS értékhatárokat?
  • Már írom is! 😀

Küld a HAJO szót SMS-ben a megadott telefonszámok egyikére és segíthetsz.

(Minden számhoz más összeg tartozik)

06-90/642-123 (330 Ft)

06-90/643-123 (508 Ft)

06-90/888-340 (1.016 Ft)

06-90/888-460 (2.032 Ft)

06-90/649-123 (5.080 Ft)

Miután Márk visszament hajót építeni, én is folytatom a munkám és befejezem ezt a bejegyzést. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy nem akkor szükségesek a hajóra beérkező támogatások, amikor már készen van a hajó, hanem akkor, amikor meg kell venni az anyagokat. 10 millió forint kéne még ahhoz, hogy teljesen be tudjuk fejezni a hajó építését és menetkészen várja az indulását a Dunán. A Földkerülés és a hajó támogatása lezárul a hajó indulásával, és aki utána szeretné a Projektet támogatni, megteheti, de a logót már nem tudjuk sehová sem kirakni. Gondoljunk bele: Bocs idáig Te voltál a legnagyobb Támogató, de jött egy nagyobb, ezért most a vitorláról lekaparom a matricádat és felteszem a másikat!? A legfontosabb a gyermekek gyógyítása ebben a projektben, mint karitatív cél. Márk szavaival élve: „Hiszem azt, hogy úgy jó létezni, ha a létezésünkkel segítünk másoknak és hozzájárulunk a fejlődésükhöz, a tőlünk telhető módon, plusz egy picivel”

Zárószóként vagy inkább utóiratként! 🙂 Márkkal holnap találkozhattok Balatonfüreden, ugyanis a Víz Világnapja alkalmából a Nők a Balatonért Egyesület egy hetes rendezvényt tart, ahová meghívták előadást tartani.

víznapi plakát 2 R

És nem bírjuk elégszer megköszönni és kiírni, hogy elértük, a legtöbb médiában szereplő önálló projekt címet, szóval ezt megint megtesszük! 🙂 Köszönjük az eddig beérkezett támogatásokat és, hogy egyre többen gyűlünk össze itt is és a honlapon is.

 

Jövő hét utáni hétfőn újabb Vivi kérdez!-zel jövünk. A téma egyelőre titkos! 😉


(2016. március 14. hétfő)

Ahogy megígértük ma bemutatjuk az új rovatunkat a Vivi kérdez!-t. A rovat minden második hétfőn fog megjelenni, amiben nem a hajó a fő téma, hanem maga Márk. Mindig más témakörrel fogunk foglalkozni, így szélesebb körben is megismerhetitek Márkot. A mai téma az ezotéria lesz. Vágjunk is bele 😉

– 2009 óta Pránanadizol. De mióta érdekel az ezotéria?

– Először tizenéves koromban akadt egy ezoterikus könyv a kezembe, méghozzá Szepes Máriától, később olvastam még Eckhart Tolle-tól a Most hatalmát. Aztán egyre jobban elkezdett érdekelni, még több könyvet elolvastam róla és az óta az ezotéria a mai napig mellettem van.

20160314003056-fd809c75-me

– A Pránanadin kívül használsz mást?

– Igen, a Spirituális Válasz Terápiát, azaz az ingázást. És valljuk be, ez a kettő nagyon jól kiegészíti egymást.

– Erőt ad neked?

– A Pránanadi? Tudod Vivi …. Igen, lelki erőt ad, amivel igen magas dolgokat tudok elérni. Fizikai erőhöz tud juttatni, testi-lelki erőt ad és energetizál is.

20160314003153-29cd948d-me

– Mire tudod használni?

– Segíteni tud a tanulásban, könnyíteni lehet vele. Fizikailag is tud segíteni és az elfogadásban, elengedésben is a hasznunkra válik az ezotéria e része.

– Másokon is tudsz segíteni?

– Természetesen, és szoktam is. Sérüléseknél, baleseteknél, vagy ha megkérnek

20160314003051-4cc7a47d-me

– Megváltoztatott az ezotéria? Máshogy látod a világot?

– Teljesen más szemszögből nézi az ember a dolgokat. Ha akadályokba ütközök azon is hamar átlépek a Pránanadi segít ebben. Ha már mindent kipróbáltam, minden szögből megpróbáltam átlépni rajta, akkor az utazásos technikát választom, amivel visszautazok az előző életemben és ott keresem meg a hibát, ami az akadályt, blokkot okozta. Ott vissza tudom vonni a döntésemet és így könnyedén át tudom ugrani az előttem álló akadályt. Például ha gerincfájdalmunk van, általában, ahogy mondani szokták mindent a vállunkra pakolunk és hordozzuk a problémáinkat, terheinket. De ezt lehet, nem csak a mostani életünkbe tesszük, hanem már az ezelőttiben is. Így ha már mindent megtettünk és még mindig ott a fránya teher rajtunk, vissza kell utazni és levenni magunkról a terheket. Sajnos rá kell jönnöm mindig, hogy mi magunk teremtjük a saját akadályainkat, és ezt el kell fogadni. Ehhez pedig nézőpontváltás kell. A másik oldalról pedig: én nagyon ritkán vagyok beteg mióta a Pránanadit alkalmazom. Ami nem kis szó, hiszen az olykor 40 fokos építőcsarnokból rohanok ki a 10 fokba. A hajó építésénél akadnak segítő kezek, akik egy-két nap munka után, egy hetet az ágyban töltenek torok vagy tüdőgyulladással.

– Sokan mondják, hogy vékony vagy…

– Igen, szokták. De gondoljanak bele. 12 órákat töltök a hajónál, az előbb említett 40 fokban. Nem tudok annyi vizet inni, hogy pótolni tudjam azt, amit a munka során kiizzadok. Odafigyelek az étkezésemre, mindent magamnak csinálok, még a kenyeremet is, mert nem szeretem a bolti „műanyag” ételeket. De a rengeteg mozgás, és a meleg miatt még ezek is lemennek rólam. Valljuk be, ez jobb bármelyik „nem ehetünk semmit” fogyókúránál vagy méregtelenítésnél. 🙂20160314003008-45abb881-me

A fotókat Boros Ferenc készítette.

 


(2016. március 11. péntek)

Még mindig nem fejeződött be a laminálási fázis, jelenleg 5 réteg van a hajón, így elértük a klasszikus charter hajók falvastagságát. Ám sajnos ez egy hosszú folyamat. 80 nm megcsiszolásához kell egy nap, ezután leportalanítjuk a csiszolt felületet porszívóval, átmossuk és legutolsóként pedig acetonnal átkenjük. Ez után pedig jöhet ugyan ez újra. De szerencsére ez egyre könnyebb lesz, hiszen egyre erősebb és nehezebb anyagokkal kell dolgozni, amiket egyszerűbb felrakni, hiszen nem hajlik össze-vissza. A hajó oldalsó részénél felül csak 9 réteg laminálás kell. Mért mondjuk azt, hogy csak? A tőkesúlynál ez 24-re növekszik. A mai nap a mostani laminálási szakasz befejeződik, a következő 5 réteg a jövő héten fog megérkezni és ezután kezdjük meg a felrakását.

Hétfőn először indul útjának a hajó, igaz nem vízen és közel sem olyan messzire, mint amire menni fog, hanem csak egy másik csarnokba. Ám ez sem olyan egyszerű, hiszen ehhez ki kell bontani a kaput. 😀 Így szombat, vasárnap miközben a hajó szárad, Márk vésőt és kalapácsot ragad és nekilát, hogy szélesebbre tárja a bejáratot.

Idén a Víz világnapja alkalmából Balatonfüreden egy hetes rendezvényt tart a Nők a Balatonért Egyesület, ahová Márkot is meghívták előadónak szombatra.

A hajó építése közben használt kamerákhoz csatlakozott pár újabb full HD-s is, a Bitframe jóvoltából, így nagy javulás történik majd e téren. A kamerák minősége mellett a megvilágítás is fontos, aminél a Lionszolg segített és további LED világításokkal tette még fényesebbé az építési területet. Ez úton is köszönjük nekik!

És egészen idáig, a végéig tartogattuk a nagy bejelentést. Elértük, a legtöbb médiában szereplő önálló projekt címet! 🙂

Köszönjük!

Ui.: Hétfőn új rovatot indítunk, de egyenlőre csak annyit árulunk el, hogy bekukkantást nyerhetünk Márk életébe! 😉

 

20160311102802-5f99635d-me

20160311102804-6c1a8ec2-me


(2016. március 4. péntek)

Még mindig a hajó laminálása tart, aminek lassan a végére érünk! 😉

A fáradtságos munka meg is hozta a gyümölcsét, így egy 24 órás kényszerpihenő után (alvás 🙂 ), újra belevágunk a hajóépítésbe.

Ezt friss képekkel be is tudjuk nektek mutatni.

 

meretrevagottuvegszal beepitettuvegszal


( 2016. március 1. kedd)

Mostantól akár SMS-el is támogathatja a Földkerülő projekt megvalósulását !
Sok kicsi, nagyon sokra megy
Köszönjük!

Küld a HAJO szót sms ben a megadott telefonszámok egyikére és segíthetsz.
(Minden számhoz más összeg tartozik)

06-90/642-123 (330 Ft)

06-90/643-123 (508 Ft)

06-90/888-340 (1.016 Ft)

06-90/888-460 (2.032 Ft)

06-90/649-123 (5.080 Ft)

A beérkezett sms díját Légrádi Márk kapja meg. Ezzel kívánjuk őt támogatni programjának megvalósításában!
Az sms díja bruttó árban van feltüntetve. Az ENNSZ részére a szolgáltató az InFo-Tech 2006 Bt biztosítja a telefonszámokat.
A szolgáltató a szolgáltatási szabály alapján a nettó értéket az áfa és a költségek levonását követően utalja át!
A program üzemeltetője: ENNSZ, ennszhu@gmail.com, 06-30/229-06-19
Az emelt díjas szolgáltatást biztosítja: InFo-Tech 2006 Bt www.info-tech.hu info@info-tech.hu

 


( 2016. február 18. csütörtök) Közeledik Magyarország legnagyobb hajókiállítása, a Boat Show ki nem hagynám 🙂

Mindkét napon 13 óra 30p-től, a nagyszínpadon!BoatShow16

 

Elkezdtük a laminálást (az üvegszál és műgyanta ötvözete, ez a hajó alapanyaga)!
Ezt megelőzte: A Gélezés utáni csiszolás (ahhoz, hogy az üvegszál és Epoxi műgyanta (Támogató: GRM-Systems) hozzákössön, felkell csiszolni)
A csiszolásból eredő port, fel kellett porszívózni (Támogató: HITACHI)
Utána a teljes felületet átkellett acetonnal törölni.

A segédeszközöket a felhordáshoz és védőfelszerelést a MAVIT Building Kft. biztosítja számunkra.

 

CAMERA

CAMERA: BitFrame

 


( 2016. február 17. szerda)

Elkezdtem a hajóépítést 🙂

Megérkezett a GRM-Systems Támogatótól az Epoxi műgyanta, köszönjük.

 

CAMERA

CAMERA

CAMERA

CAMERA: BitFrame

 


( 2016. január 28. szerda)

Hétvégén nagy sürgés, forgás volt Tökölön.

A háttérmunkák miatt régen voltam a sablonnál, ismét ki kellett takarítani a portól, ami belepte és az építéshez körben, alul és felül le kellett zárni, hogy a terület felfűthető legyen.

A Mavit Buliding Építőipari Kft. biztosítja számunkra a védőruházatokat és a fogyóeszközöket, pl: ecset.
Kaptunk tőle egy szintező lézert is, aminek segítségével a hajó vízvonalát felrajzolhattuk.

A hatékony takarításhoz először a helyiséget kellett portalanítani ehhez a Hitachi biztosította a szupererős ipari porszívót, ezt követően a testet is szépen kitudtuk porszívózni.

Mire hétfőn a GRM-System-től, Csehországból megérkezett az EPOXI műgyanta, amivel támogatja a projektet, minden elő volt készítve.

Az archiváláshoz a Bit frame biztosít full hd kamerákat.

Köszönöm a segítséget Krisztának és Gerinek 🙂

 


( 2015. december 16. szerda) A Fertő Tavi Vitorlás Szövetség, csatlakozott a Vitorlás földkerüléshez, köszönjük.

Fertotavivitorlasszovetseg
 


( 2015. december 1. Kedd)

Útjára indítjuk „Az egy ország Egy Gyermekért” programfelhívását, bízva abban, hogy eljut az érintettekhez, amihez most, Ön egy megosztással tud hozzájárulni. Köszönjük, hogy esélyt ad az élethez.

Fontos! 2015. február 1-ig tudjuk fogadni a regisztrációkat!
Köszönjük!

A kiírás az alábbi linken elérhető:

jelentkezes_tamogatasra

 

 


« Older posts Newer posts »

© 2024

Theme by Anders NorenUp ↑