( 2015. július 24. péntek) A hajóforma, sablon pontos összeillesztése

megtörtént csavarok segítségével. Jelenleg a sablon közel 3 tonna és 7 tonnát kell majd elbírnia, ennyi lesz a test súlya, bútorzattal. Ezt követően a régi felesleges dolgok eltávolításra kerültek, majd a sokéves tárolásnak köszönhető a sablon oldalán található megrogyások kijavítása megtörtént. Idáig az Equator 44-es hajók belseje úgy készült, hogy a mesterember bevonult az üres hajóba és beleépítette a bútorzatot. Jelen esetben a Manufakt Kft. Újpesten építi meg a bútorelemeket, ezért pontos paraméterekre volt szükség. A felmérést elkezdtük manuálisan kicentizni, Attilával, aki a hajó belsejét megtervezte, de könyörtelen, eredménytelen munkának bizonyult. És jött a felmentő, Attila személyében, aki 3D csodaszkennerével felmérte a hajót 2mm pontossággal (ha tudom, hogy ennyire pontos, nem csak kisöpröm, le is mosom a sablont), így már van pontos képünk a hajóról és lassan indulhat a bútorzat gyártása.

A csodaszkenner felmérést támogatásként kaptuk a GeoLink3D cégtől, nagyon szépen köszönjük nekik a támogatást és a gyorsaságot.

A 3D szkennelés eredménye: klikk

geolink_3d_felmeres_legifotozas

GeoLink3D szkennelés

GeoLink3D szkennelés

GeoLink3D szkennelés 1

GeoLink3D szkennelés

GeoLink3D szkennelés 2

GeoLink3D szkennelés

 

 

 

Attilával mérünk manuálisan:-)

IMG2079